dimecres, 23 de febrer del 2011

L'examen s'acosta


1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

rebu....em
ma....estat
here....e
via....er
pi....or
enve....a
sub....ecte
.....eremies
me....essa
salva....e
cora....e
ju....ar
rello....e
pen....ador
re....istre

2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

enm.....
el.....à
pun.....ar
.....alet
escle.....a
capri.....ós
.....oc
rebui.....
El.....
escabe.....ar
ra.....
du.....a
per.....a
engan.....ada
bo.....
esqui.....ar
tor.....a
.....aval

3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

agraim
paisos
gratuita
increible
reull
cafeina
suissa
produia
quasi
ensaimada
llengues
unguent
pasqua
pujariem
egoisme
pingui
questio
continuitat
peuc
atribuiem

4. Transforma les oracions actives en passives.

a) Empar prepara els entrepans.
b) Un camió ha xafat un gos.
c) Jaume ha guanyat tres medalles.
d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les.

17 comentaris:

  1. hola sóc andrea de 2n c

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    magestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    enveja
    subjecte
    geremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    punxar
    xalet
    esclexa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetjar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    tortxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm
    països
    gratuita
    increible
    reüll
    cafeina
    suíssa
    produïa
    quasi
    ensaimada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujarïem
    egoisme
    pinguí
    qüestio
    continuitat
    peuc
    atribuíem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.els entrepans són preparats per Empar.
    b) Un camió ha xafat un gos.un gos ha sigut xafat per un gos.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.tres medalles han sigut guanyades per jaume.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les. aquelles aquarel·les han sigut pintades per joan

    ResponElimina
  2. hola alicia
    i'm marc fort
    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutjem
    majestat
    hereje
    viaetjr
    pijor
    enveja
    subjecte
    Jeremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    puntxar
    xalet
    esclexa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetxar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    torxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraim
    països
    gratuita
    increible
    reüll
    cafeïna
    suïssa
    produia
    quasi
    ensaimada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujariem
    egoïsme
    pingüi
    qüestio
    continuitat
    peüc
    atribuiem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Els entrepans són preparats Empar
    b) Un gos ha sigut xafat per un camió.
    c) Jaumetres medalles han sigut guanyades per Jaume
    d) Aquelles aquarel·les han sigut pintades per Joan.

    ResponElimina
  3. hola soc aaron de 2n c

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutjem
    magestat
    heretje
    viatger
    pitjor
    envetja
    subecte
    Geremies
    megessa
    salvatje
    coratje
    jutjar
    rellotge
    pentjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    puntxar
    xalet
    escletxa
    capritxós
    xoc
    rebuix
    Elx
    escabetxar
    raig
    dutxa
    pertxa
    enganxada
    boig
    esquixar
    torxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraim
    països
    gratuita
    increible
    reüll
    cafeina
    suïssa
    produia
    quasi
    ensaimada
    llengues
    unguent
    pasqüa
    pujariem
    egoisme
    pingüi
    qüestio
    continuitat

    ResponElimina
  4. Hola soc Hector i he fet l'ejercici

    rebutgem
    magestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    enveja
    subjecte
    geremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    punxar
    xalet
    esclexa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetjar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    tortxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm
    països
    gratuita
    increible
    reüll
    cafeina
    suíssa
    produïa
    quasi
    ensaimada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujarïem
    egoisme
    pinguí
    qüestio
    continuitat
    peuc
    atribuíem

    4. Transforma les oracions actives en passives.
    a) Empar prepara els entrepans.els entrepans són preparats per Empar.
    b) Un camió ha xafat un gos.un gos ha sigut xafat per un gos.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.tres medalles han sigut guanyades per jaume.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les. aquelles aquarel·les han sigut pintades per joan

    ResponElimina
  5. Hola!! sóc Mónica de 2nC eso

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga

    rebutgem
    matgestat
    heretge
    viatjer
    pitjor
    envetja
    subtjecte

    metgessa
    salvatje
    coratge
    jutjar
    rellotje
    pentjador
    retgistre


    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.


    enxà
    punxar
    xalet
    escletxa
    capritxós

    ResponElimina
  6. Hola! Soc Maria de 2ªC
    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebu..tg..em
    ma..j..estat
    here..tg..e
    via.tg...er
    pi...tj.or
    enve.tj...a
    sub..tj..ecte
    ...g..eremies
    me..tg..essa
    salva..tj..e
    cora.tg...e
    ju..g..ar
    rello.tg...e
    pen..tj..ador
    re..j..istre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enm..ig...
    el..x...à
    pun..tx...ar
    ...x.alet
    escle.ig....a
    capri..tx...ós
    ..x...oc
    rebui..tx...
    El...x.
    escabe...tx..ar
    ra...ig..
    du...tx..a
    per...tx..a
    engan...x..ada
    bo....ig.
    esqui...tx..ar
    tor..x...a
    ...x..aval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraim
    paisos
    gratuita
    increible
    reull
    cafeina
    suissa
    produia
    quasi
    ensaimada
    llengues
    unguent
    pasqua
    pujariem
    egoisme
    pingui
    questio
    continuitat
    peuc
    atribuiem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.
    b) Un camió ha xafat un gos.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les.

    ResponElimina
  7. Hola soc Andreu 2n C

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    majestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    enveja
    subjecte
    Jeremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    punxar
    xalet
    escletxa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetxar
    raig
    dutxa
    perxa
    engantxada
    boig
    esquitxar
    torxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm
    paísos
    gratuíta
    increíble
    reüll
    cafeína
    suïssa
    produïa
    quasi
    ensaïmada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujaríem
    egoïsme
    pingüi
    qüestio
    continuïtat
    peüc
    atribuïem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.
    Els entrepans són preparats per Empar.
    b) Un camió ha xafat un gos.
    Un gos ha sigut xafat per un camió.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.
    Tres medalles han sigut guanyades per Jaume.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les.
    Aquelles aquarel·leshan sigut pintades per Joan.

    ResponElimina
  8. Hola so csonia sevilla de 2nC :


    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    magestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    enveja
    subjecte
    geremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    punxar
    xalet
    esclexa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetjar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    tortxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm

    països

    gratuita

    increible

    reüll

    cafeina

    suíssa

    produïa

    quasi

    ensaimada

    llengües

    ungüent

    pasqua

    pujarïem

    egoisme

    pinguí

    qüestio

    continuitat

    peuc

    atribuíem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans-els entrepans són preparats per Empar.

    b) Un camió ha xafat un gos-un gos ha sigut xafat per un gos.

    c) Jaume ha guanyat tres medalle-tres medalles han sigut guanyades per jaume.

    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les-aquelles aquarel·les han sigut pintades per joan

    ResponElimina
  9. hola soc pablo
    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebug....em
    ma..g..estat
    here.g...e
    via.tg...er
    pi.tj...or
    enve..tj..a
    sub.g...ecte
    ...g..eremies
    me.tg...essa
    salva.tg...e
    cora.tg...e
    ju..g..ar
    rello.tg...e
    pen.j...ador
    re.g...istre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enm.ig....
    elx.....à
    pun..tx...ar
    ..x...alet
    escle.x....a
    capri..x...ós
    ....x.oc
    rebui..x...
    El.x....
    escabe.ig....ar
    ra..x...
    du..tx...a
    per..x...a
    engan...x..ada
    bo..tx...
    esqui.tx....ar
    tor..x...a
    ...x..aval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm
    paisos
    gratuita
    increÏble
    reÜll
    cafeina
    suÏssa
    produia
    quasi
    ensaimada
    llengÜes
    unguent
    pasqÜa
    pujariem
    egoisme
    pingui
    questio
    continuitat
    peuc
    atribÜiem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.

    b) Un camió ha xafat un gos.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les.

    ResponElimina
  10. Hola, Alícia sóc Toni de 2nC.

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    magestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    enveja
    subjecte
    geremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    punxar
    xalet
    esclexa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetjar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    tortxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm
    països
    gratuïta
    increïble
    reüll
    cafeïna
    suïssa
    produïa
    quasi
    ensaïmada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujaríem
    egoïsme
    pingüí
    qüestio
    continuïtat
    peüc
    atribuïem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.els entrepans són preparats per Empar.
    b) Un camió ha xafat un gos.un gos ha sigut xafat per un gos.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.tres medalles han sigut guanyades per jaume.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les. aquelles aquarel·les han sigut pintades per joan

    ResponElimina
  11. Hola! Sóc David de 2n C. he fet estes activitats.

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    magestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    enveja
    subjecte
    jeremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    puntxar
    xalet
    escletxa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetxar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    torxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraïm
    països
    gratuita
    increïble
    reüll
    cafeïna
    suïssa
    produïa
    quasi
    ensaïmada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujaríem
    egoisme
    pingüi
    qüestio
    continuïtat
    peüc
    atribuïem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Els entrepans son preparats per Empar.
    b) Ungos ha sigut xafat per un camio.
    c) Tres medalles han sigut guanyades per jaume.
    d) Aquelles aquearel·les han sigut pintades per joan.

    ResponElimina
  12. Hola! Soc Sergio no m'ha donat temps a acabaro.

    1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    magestat
    heretge
    viatjer
    pitjor
    envetja
    subjecte
    Jeremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    eltxà
    puntxar
    .....alet
    escle.....a
    capri.....ós
    .....oc
    rebui.....
    El.....
    escabe.....ar
    ra.....
    du.....a
    per.....a
    engan.....ada
    bo.....
    esqui.....ar
    tor.....a
    .....aval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agraim
    paisos
    gratuita
    increible
    reull
    cafeina
    suissa
    produia
    quasi
    ensaimada
    llengues
    unguent
    pasqua
    pujariem
    egoisme
    pingui
    questio
    continuitat
    peuc
    atribuiem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.
    b) Un camió ha xafat un gos.
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les.

    ResponElimina
  13. 1. Ompli els buits amb g, j, tg o tj segons convinga.

    rebutgem
    majestat
    heretge
    viatger
    pitjor
    envetja
    subjecte
    jeremies
    metgessa
    salvatge
    coratge
    jutjar
    rellotge
    penjador
    registre

    2. Ompli els espais buits amb x, tx o ig segons corresponga.

    enmig
    elxà
    punxar
    xalet
    escletxa
    capritxós
    xoc
    rebuig
    Elx
    escabetxar
    raig
    dutxa
    perxa
    enganxada
    boig
    esquitxar
    torxa
    xaval

    3. Posa accent o dièresi en aquelles paraules que en necessiten.

    agrïam
    països
    gratuita
    increïble
    reüll
    cafeína
    suïssa
    produía
    quasi
    ensaïmada
    llengües
    ungüent
    pasqua
    pujaríem
    egoïsme
    pingüi
    questió
    continuitat
    peuc
    atribuíem

    4. Transforma les oracions actives en passives.

    a) Empar prepara els entrepans.
    -Els entrepans són preparats per Empar
    b) Un camió ha xafat un gos.
    -Un gos ha sigut xafat per un gos
    c) Jaume ha guanyat tres medalles.
    -Tres medalles són guanyades per Jaume
    d) Joan ha pintat aquelles aquarel·les.
    -Aquelles aquarel.les són pintades per Joan

    ResponElimina
  14. El anterior comentari es meu Alicia que se m'havia oblidat de Carme 2C

    ResponElimina
  15. El anterior comentari es meu alicia que se m'havia oblidat Carme 2C

    ResponElimina
  16. OK GRASIAS MA SIGUT MOL UTIL FICA MES COSAS SISPAU

    ResponElimina