dimarts, 26 d’octubre del 2010

Les categories gramaticals

Extret del llibre de text de Valencià de l'editorial Bromera.


Per repassar les categories gramaticals, podeu fer les activitats següents:
  1. Sobre verbs, noms i adjectius del Col·legi Pius XII.
  2. Exercicis QV Categories gramaticals elaborats per M.Ibàñez. Concretament, heu de fer aquestes pàgines:
Si voleu saber-ne més, podeu llegir aquest document o consultar el resum de gramàtica bàsica.

També podeu visualitzar aquestes presentacions en powerpoint sobre les categories gramaticals.





21 comentaris:

  1. soc Hector i he fet nom adjectiu i verb adverbi conjuncio i verb i categories gramaticals.(tinc un problema i es cuan corregisc no fa cas)

    ResponElimina
  2. Potser no acabava de funcionar bé la xarxa d'Internet de l'institut. Pots tornar-ho a provar un altre dia. Adéu!

    ResponElimina
  3. a mi literalment la analisi me la suda la polla he alicia soc el pau de 3er eso un gigolo del urban terror

    ResponElimina
  4. gigolo personal de la alicia18 de gener del 2012, a les 5:14

    i yo tambien
    pd et deixo alicia ets molt lletja

    ResponElimina
  5. vaya merda de catala he suspés l examen alicia hija puta

    ResponElimina
  6. joana maria monserrat consepció ascencio bertamada epifania els meus amics em diuen:joana maria monserrat consepció ascencio bertamada epifania13 de febrer del 2012, a les 5:26

    alicia:m'he quedat sense tipex,i m'he equivocat en l'exercici.
    la pregunta és:puc borrar amb el liquid blanc que surt dels organs reproductius del meu novio amb una mica de saliva?
    PD:es el teu marit

    ResponElimina
  7. he suspes el merda examen! moltes gracies!! (ironia)
    pd: he deixat al teu marit que es molt dolent al llit

    ResponElimina
  8. He suspes el puto examen per culpa vostra

    ResponElimina
  9. L'examen l'aprovarà ta puta mare

    ResponElimina
  10. Tiu he suspes Em cagu en la ostia

    ResponElimina
  11. M'encanten els comentaris de la gent en aquesta pàgina web :v

    Haure de fer més exercicis de català en tipus de pàginas web com aquesta :vvvvvvvvvvv

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. FFFFFFFFFFF
    FFF
    FFF
    FFF
    FFFFFFF
    FFF
    FFF
    FFF
    FFF
    FFF

    ResponElimina
  14. joder tio me cauen todo, me he enfadado con mi consolador de mariano rajoy, me llevo tu dignidad. viva tu padre en tanguita

    ResponElimina
  15. These is logic valenciano is very dificult , I think are is easy

    ResponElimina